GodkÀnn kakor
Vi anvÀnder oss av kakor (cookies) för att vÄr webbplats ska fungera bra för dig. De anvÀnds Àven för webbanalys i syfte att hjÀlpa oss att förbÀttra vÄra tjÀnster.
SÄ anvÀnder vi cookies
Kommentarer
Nathalie Hjelmhagen Idag, 15:52
Det Àr tre pass till helgen som just nu Àr svÄra att bemanna för de personer som redan har fÄtt tider.
Det gÀller följande pass:
âą Fredag 26/6: kl. 17â20 (2 pass)
âą Lördag 27/6: kl. 13â16 (1 pass)
Finns det nĂ„gon som har möjlighet att ta nĂ„got av dessa pass? Alternativt, ni som redan har pass under dessa tider â finns det möjlighet att komma med en extra vuxen?
Vi vore vĂ€ldigt tacksamma för all hjĂ€lp! đ·